Dodatkowo wklej ten kod bezpośrednio po tagu otwierającym :

REGULAMIN HOTELU SMILE

                                                                                   REGULAMIN HOTELU SMILE***


                                                                                   § 1 Przedmiot regulaminu

    1. Regulamin obowiązuje na terenie Hotelu Smile*** i dotyczy wszystkich osób w nim przebywających.
    2. Regulamin określa zasady świadczenia usług, zakresy odpowiedzialności Gości i Hotelu oraz zasady przebywania na terenie Hotelu i jest
    integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłaty zadatku bądź całej należności za pobyt lub
    poprzez podpisanie karty rejestracyjnej. Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się i w pełni akceptuje warunki regulaminu
    oraz obowiązuje się do ich przestrzegania. 

    3. Regulamin dostępny jest w recepcji głównej, informatorze w pokoju hotelowym oraz na stronie internetowej hotelu www.hotelsmile.pl.

                                                                                   § 2 Doba hotelowa

    1. Pokój jest wynajmowany na doby hotelowe. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
    2. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu w momencie najmu pokoju, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę. 

    3. Pokoju nie można przekazywać lub udostępniać osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który została uiszczona opłata.
    4. Życzenie przedłużenia doby pobytu poza okres wskazany w rezerwacji lub w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do
    godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych miejsc. Hotel
    zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Hotelu w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za
    dotychczasowy pobyt. 

    5. Zatrzymanie pokoju po godzinie 12:00 jest traktowane automatycznie jako przedłużenie doby pobytu. Przedłużenie doby hotelowej kosztuje
    50% stawki podstawowej i trwa maksymalnie do godziny 19:00.

                                                                                    § 3 Usługi Hotelu

    1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony
    o niezwłoczne ich zgłaszanie do recepcji, co umożliwi pracownikom Hotelu poprawę standardu świadczonych usług.
    2. Pytania i uwagi związane z całościowym pobytem w Hotelu Goście mogą kierować bezpośrednio do recepcji głównej Hotelu.
    3. Za wszelkie sprawy związane z pobytem Gości odpowiada dyrektor Hotelu bądź wyznaczony przez niego manager, a poza godzinami ich
    pracy recepcja główna Hotelu.
    4. Hotel ma obowiązek zapewnić: warunki do wypoczynku; bezpieczeństwo pobytu oraz ochronę danych osobowych; profesjonalną i uprzejmą
    obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych przez Hotel; sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas
    nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko, gdy wyrazi takie życzenie; zmianę pokoju w miarę posiadanych możliwości, gdy występujące
    w pokoju usterki nie będą mogły zostać usunięte. 

    5. Na życzenie Gościa, Hotel świadczy bezpłatne usługi w zakresie: udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą, usługę budzenia,
    przechowywania rzeczy wartościowych w depozycie recepcji głównej i przechowywania bagażu Gości zameldowanych w Hotelu.

                                                                                  § 4 Rezerwacja i rejestracja w Hotelu

    1. Rezerwacji pobytu można dokonać przy pomocy jednej z metod:
    a. Telefonicznie – każda rezerwacja dokonana drogą telefoniczną traktowana jest jako rezerwacja wstępna. Wszelkie szczegółowe dane
    (w tym warunki rezerwacji) zostaną przesłane drogą mailową.
    b. Mailowo – otrzymując w odpowiedzi ofertę cenową oraz warunki rezerwacji.
    c. Przy pomocy systemu rezerwacyjnego dostępnego na stronie internetowej Hotelu.
    d. Poprzez firmy, agencje lub portale pośredniczące.
    2. Rezerwacje wskazane w w/w podpunktach a, b, c są rezerwacjami wstępnymi. Rezerwację uważa się za potwierdzoną po wpłaceniu zadatku
    lub w określonych przypadkach, pełnej wartości rezerwacji.
    3. Do złożenia rezerwacji wymagana jest wpłata zadatku w wysokości 40% wartości rezerwacji. Zadatek należy wpłacić najpóźniej w ciągu 3 dni
    od dnia dokonania rezerwacji. W przypadku ofert specjalnych, świąt, długich weekendów, mogą obowiązywać inne zasady rezerwacji i
    anulacji.
    4. Zadatek nie podlega zwrotowi.
    5. Wpłata zadatku i tym samym skuteczne dokonanie rezerwacji oznacza zapoznanie się i akceptację warunków rezerwacji określonych
    w regulaminie oraz zapoznanie się z regulaminem Hotelu.
    6. Nie wpłacenie zadatku w uzgodnionym terminie powoduje automatyczną anulację rezerwacji.
    7. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za błędnie dokonaną rezerwację.
    8. Oferty opublikowane na stronie internetowej, systemie rezerwacyjnym, przedstawione drogą telefoniczną, mailową lub osobiście nie stanowią
    oferty w rozumieniu art. 66 i następnych kodeksu cywilnego. Oferta cenowa Hotelu, do czasu potwierdzenia rezerwacji, może ulec zmianie.
    9. Podstawą do zarejestrowania Gościa jest okazanie pracownikowi recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty
    rejestracyjnej, zwanej również kartą pobytu lub meldunkową. Recepcja w momencie meldowania może poprosić Gości o dokument
    potwierdzający wiek dziecka. Hotel informuje, że dokumenty tożsamości Gości nie są kserowane bądź skanowane.
    10. Hotel może odmówić przyjęcia Gości, jeżeli: liczba osób jest niezgodna z liczbą osób widniejących na potwierdzeniu rezerwacji; przy
    wcześniejszym pobycie rażąco naruszył regulamin Hotelowy oraz Gościa będącego pod wpływem alkoholu, środków odurzających,
    wykazującego agresję słowną lub fizyczną.
    11. Hotel zastrzega sobie prawo do dokonania preautoryzacji karty kredytowej. Dodatkowe należności wynikające z pobytu, Gość́ reguluje
    najpóźniej w dniu wyjazdu.
    12. Skrócenie pobytu nie jest podstawą do rekompensaty. W przypadku skrócenia pobytu, Gość zobowiązuje się pokryć pełną wartość rezerwacji
    — również niewykorzystanych nocy. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, Hotel nie zwraca opłaty za
    rozpoczętą dobę. Nieprzybycie Gościa do Hotelu w uzgodnionym terminie (rezerwacja jest ważna do godziny 24:00) jest równoznaczne
    z odstąpieniem od umowy przez Hotel z prawem zachowania zadatku, zaś́ pokój może zostać́ wynajęty. W przypadku przybycia Gościa do
    Hotelu w drugim dniu zarezerwowanego pobytu (po wcześniejszym poinformowaniu recepcji Hotelu ) Gość́ zostaje obciążony kosztami
    pobytu również̇ za pierwszą dobę̨ hotelową zgodnie z umową gwarantowaną rezerwacji.
    13. Anulacja rezerwacji musi zostać złożona pisemnie lub mailowo pod rygorem nieważności. Odwołanie rezerwacji jest możliwe w przypadku
    rezerwacji pobytu z oferty elastycznej do 14 dni przed przyjazdem, a z ofert specjalnych do 30 dni przed przyjazdem. Przy anulacji
    z zachowaniem tych terminów odwoławczych wpłacone środki będzie można wykorzystać na poczet pobytu w innym terminie w przeciągu
    6 miesięcy od pierwotnego terminu pobytu. Kwota wpłaconych środków pieniężnych zostanie zwrócona w formie vouchera (ważnego
    6 miesięcy) na poczet kolejnej rezerwacji (cena pobytu uzależniona od wybranego terminu oraz oferty). Po tych terminach oraz w przypadku
    rezerwacji pobytu z oferty bezzwrotnej nie ma możliwości anulacji bądź zmiany terminu pobytu, a wpłacona kwota rezerwacji nie podlega
    zwrotowi.

                                                                                   § 5 Odpowiedzialność Hotelu

    1. Hotel odpowiada wyłącznie za rzeczy oddane na przechowanie do depozytu hotelowego. W pozostałych przypadkach związanych z utratą
    lub uszkodzeniem rzeczy wniesionych przez Gości hotelowych obowiązują przepis kodeksu cywilnego.
    2. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych,
    przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
    3. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, które zostały zaparkowane
    na niestrzeżonym parkingu hotelowym. Hotel nie odpowiada również za rzeczy pozostawione w samochodzie zaparkowanym na parkingu
    hotelowym.

                                                                                   § 6 Odpowiedzialność Gości

    1. Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie Hotelu pod stałą opieką opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą
    odpowiedzialność materialną za szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
    2. O zaistniałych szkodach powstałych w Hotelu należy niezwłocznie powiadomić recepcję Hotelu.
    3. Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń
    technicznych Hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.

    4. Hotel ma prawo do obciążenia karty kredytowej Gościa za powstałe szkody, również po jego wyjeździe. Ta sama zasada obowiązuje
    w przypadku uruchomienia przez Gościa alarmu pożarowego, w skutek aktów wandalizmu lub niezastosowania się do zakazu palenia.
    5. W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, Hotel może jednostronnie rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym z Gościem, który
    je narusza, z zachowaniem prawa do pełnego wynagrodzenia. Gość jest zobowiązany do niezwłocznego zastosowania się do żądań Hotelu,
    uregulowania należności za pobyt i ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Hotelu.
    6. Zachowanie Gości oraz osób korzystający z usług Hotelu nie powinno zakłócać spokoju pobytu innych Gości. Przy naruszeniu tej zasady,
    Hotel ma prawo do zastosowania rygoru o którym mowa w § 6 ust 5.


                                                                                   § 7 Pokój

    1. W pokoju nie można przechowywać materiałów niebezpiecznych m. in. broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, materiałów wybuchowych
    czy drażniących. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, zabronione jest używanie w pokoju urządzeń niestanowiących
    wyposażenia pokoju, nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy do sprzętu elektronicznego.
    2. Zmianę ustawienia wyposażenia pokoju proszę uzgodnić z obsługą Hotelu.
    3. Gościom zabrania się wynoszenia poza teren Hotelu przedmiotów stanowiących wyposażenie Hotelu. Istnieje możliwość zakupu niektórych
    elementów wyposażenia (np. szlafroki czy ręczniki). O szczegółach informuje recepcja główna.
    4. Osoby niezameldowane mogą gościnnie przebywać w pokoju hotelowym w godzinach 7:00 – 22:00. Przebywanie osób niezameldowanych
    po godzinie 22:00 oznacza zgodę osoby zameldowanej w pokoju na odpłatne dokwaterowanie tych osób. Dokwaterowanie każdej osoby
    nastąpi według aktualnego cennika dostępnego w recepcji.
    5. Każdorazowo opuszczając pokój, Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi. Recepcja wydaje duplikat klucza do pokoju na podstawie karty
    pobytu i dowodu tożsamości.

                                                                                   § 8 Przedmioty pozostawione

    1. Przedmioty pozostawione w Hotelu będą odsyłane na koszt Gościa oraz na wskazany przez niego adres. W przypadku nieotrzymania od
      Gościa dyspozycji, Hotel będzie przechowywał pozostawione rzeczy przez jeden miesiąc, a następnie przekaże je na cele charytatywne lub
      do użytku publicznego. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.

                                                                             § 9 Reklamacje

    1. Niezależnie i bez wpływu na przewidziane przepisami powszechnie obowiązującego prawa uprawnienia przysługujące Gościom w zakresie
    zgłaszania i dochodzenia roszczeń, Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych
    usług.
    2. Reklamacja nie może obejmować uchybień nie zgłoszonych w trakcie pobytu. Awarie bądź przerwy techniczne wynikające z przypadków
    losowych, na które Hotel nie ma wpływu, nie podlegają reklamacji.
    3. Reklamacja musi być złożona w formie mailowej lub pisemnej w recepcji Hotelu w dniu zauważenia uchybień, co umożliwi pracownikom
    poprawę świadczonych usług lub przesłana listem poleconym na adres Hotelu, niezwłocznie po zakończeniu pobytu. Prawidłowo złożona
    reklamacja powinna zawierać następujące dane: Imię i Nazwisko Gości, numer pokoju jeżeli reklamacja dotyczy pokoju, przedmiot reklamacji
    i żądanie objęte reklamacją oraz okoliczności uzasadniające reklamację.
    4. Jeżeli Hotel niezwłocznie nie usunie zgłaszanych przez Gościa zastrzeżeń, wówczas Hotel w ciągu 30 (trzydziestu) dni kalendarzowych od
    dnia zgłoszenia reklamacji przez Gościa, ustosunkuje się do reklamacji i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.

                                                                                   § 10 Postanowienia dodatkowe

    1. Na terenie całego Hotelu obowiązuje całkowity (obejmujący również balkony i tarasy pokojowe) zakaz palenia, poza miejscami do tego
    wyznaczonymi. W przypadku palenia w pokoju zostanie doliczona do rachunku osoby zameldowanej kwota 500 zł, obejmująca czyszczenie
    i wietrzenie pokoju oraz dodatkowe pranie i czyszczenie wyposażenia.
    2. Hotel jest dostępny również dla zwierząt domowych (pobyt zgodnie z regulaminem, w wyznaczonych pokojach i za dodatkową opłatą – ilość
    miejsc ograniczona i tylko za wcześniejszą rezerwacją). Pupile nie zgłoszone wcześniej i dla których nie została potwierdzona rezerwacja
    w dedykowanych pokojach nie będą mogły przebywać na terenie Hotelu.
    3. Hotel akceptuje zwierzęta domowe o wadze nie większej niż 10 kg. Zwierzęta mogą przebywać w miejscach tylko do tego wyznaczonych.
    W Hotelu obowiązuje kategoryczny zakaz wprowadzania zwierząt do restauracji hotelowej oraz strefy wellness.
    4. Wszystkie szkody w mieniu Hotelu bądź mieniu innych Gości spowodowane przez zwierzęta, będą wyceniane przez dyrekcję Hotelu, a ich
    kosztami będą obciążeni właściciele zwierząt.
    5. Jeżeli pościel w pokoju, w którym przebywa pies będzie przez niego zabrudzona (sierść, błoto) lub uszkodzona, właściciel jest zobowiązany
    do odkupienia całego kompletu pościeli w cenie 100 zł / szt.
    6. Właściciele są zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez psy na terenie oraz w otoczeniu Hotelu. W przeciwnym razie
    naliczona zostanie opłata wyceniona przez dyrekcję Hotelu.
    7. Pies nie powinien być pozostawiony sam w pokoju, jeżeli w tym czasie zakłóca spokój innych Gości. Psy muszą być wyprowadzane na
    smyczy i w kagańcu, pod opieką właściciela bądź osoby upoważnionej.
    8. Za nie poinformowanie recepcji Hotelu o posiadaniu zwierzęcia w pokoju, zostanie nałożona opłata w wysokości 500 zł.
    9. W Hotelu obowiązuje zakaz akwizycji i sprzedaży obnośnej.

                                                                                   § 11 Informacja o danych osobowych

    Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. [dalej RODO] informujemy, iż:
    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Hotel Smile M. Dróżdż Sp. J. ul. Główna 234, 34-460 Szczawnica
    2. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania lub numeru i serii dokumentu
    tożsamości jest dobrowolne, jednak niezbędne do zawarcia umowy o usługi hotelarskie.
    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu zawarcia i realizacji umowy o świadczenie usług hotelarskich lub innych podobnych
    usług, które na życzenie Gościa są świadczone przez Hotel. Ponadto, celem przetwarzania danych osobowych jest: dochodzenie
    ewentualnych roszczeń lub obrona przed roszczeniami, udokumentowanie usługi dla celów podatkowych. Administrator przetwarza także
    dane osobowe Gości gromadzone przez monitoring w celu zapewnienia bezpieczeństwa. W przypadku, gdy Gość wyraził zgodę na
    przetwarzanie danych w celu otrzymywania newsletteru, administrator przetwarza dane osobowe w tym celu.
    4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest umowa o świadczenie usług hotelarskich na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) RODO,
    w przypadku dochodzenia roszczeń oraz monitoringu - usprawiedliwiony cel administratora danych na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f), w
    przypadku wypełnienia obowiązku podatkowego – przepis prawa na podstawie art. 6 ust. 1 pkt c) RODO. Podstawą prawną przetwarzania
    danych Gościa w celu wysyłki newsletteru jest zgoda Gościa na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO. Zgoda ta może zostać w każdym
    momencie wycofana, co nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody.
    5. Administrator przekazuje dane osobowe następującym kategoriom podmiotów: firmom świadczącym usługi wsparcia IT oraz dostarczającym
    oprogramowanie, firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez Gościa transportu lub przesyłki kurierskiej, firmom
    prawniczym świadczącym usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego.
    6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, w przypadku: danych pozyskanych w związku z zawarciem umowy o świadczenie usług
    hotelarskich – przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub cywilnoprawnych, w zależności, które z tych zdarzeń wystąpi później;
    danych pozyskanych na podstawie zgody w celu wysyłki newsletteru – przez okres ważności zgody na ten cel; danych pozyskanych w
    związku z monitoringiem – przez 14 dni od dnia utrwalenia, a następnie trwale usuwane.
    7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do
    przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania poprzez kontakt: marketing@hotelsmile.pl.
    8. Hotel informuje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorującego sposób przetwarzania danych osobowych tj. do Urzędu Ochrony
    Danych Osobowych w Warszawie ul Stawki 2.
    9. W przypadku, gdy Pani/Pana dane osobowe zostały udostępnione poprzez portal rezerwacyjny, biuro podróży, klientów korporacyjnych lub
    innych pośredników, to informacje na temat zakresu przetwarzanych Pani/Pana danych osobowych można uzyskać w recepcji Hotelu lub
    poprzez kontakt: biuro@hotelsmile.pl
    10. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

    Dyrekcja Hotelu Smile